دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption

ساخت وبلاگ

کروز کنترل انطباقی نوعی فرشته نجات خودرو است و از شما در مقابل خطرات بسیاری محافظت خواهد کرد. این یک بخش آرام اما کلیدی در سیستم پیشگیری از تصادف خودرو است. این سیستم در حالی که موقعیت‌های خطرناک بالقوه را پیش روی خود حس می‌کند از شما محافظت می‌کند. در برخی از خودروها  کروز کنترل فابریک را از نوع انطباقی در نظر می‌گیرند تا ایمنی بیشتری را به آن اضافه کنند.

The trend of cruise control progress

 

این سیستم کروز کنترل انطباقی چه کاری انجام می‌دهد؟

کروز کنترل انطباقی (ACC) نسخه پست مدرن کروز کنترل است. همه ما می‌دانیم و توانایی این را داریم که کروز کنترل را در حداکثر سرعت تنظیم کنیم و کروز کنترل به صورت اتوماتیک آن را کاهش یا افزایش می‌دهد تا فاصله‌ای ایمن از وسیله نقلیه‌ای که در مقابل شما است را ایجاد کند. کروز کنترل انطباقی همیشه فاصله مناسب را با خودروی جلویی حفظ و از تصادفات جلوگیری می‌کند. این سیستم با بهره‌گیری از سنسورهای مختلف محیط اطراف خودرو را اسکن کرده و در صورت نزدیک شدن به خودروی مقابل سیستم ترمز را فعال کرده و سرعت ماشین را کم می‌کند.

 

این سیستم چگونه کار می‌کند؟

کروز کنترل انطباقی در برخی از وسایل نقلیه امروزی قرار داده شده است و چندین سال است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر این سیستم از قبل رایج‌تر شده است و شما می‌توانید آن را در وسایل نقلیه از جمله آئودی، هوندا، مزدا، تویوتا و لکسوس بیابید. تنظیم و راه اندازی آن فوق العاده ساده است. رانندگان حداکثر سرعت را تنظیم می‌کنند، و یک سنسور رادار، عملیات کم کردن سرعت یا ترمز را انجام می‌دهد.

این سنسور ترافیک مقابل شما را اسکن می‌کند و به شما اجازه می‌دهد فاصله زمانی را از نزدیک‌ترین ماشین به شما، حفظ کنید. این همچنین به شما اجازه می‌دهد تا کروز کنترل انطباقی را نسبت به نزدیک‌ترین ماشین به شما در جریان ترافیک تنظیم کنید. این یک سیستم کاملا مناسب برای شرایط ترافیکی سپر به سپر است که ما معمولا در ساعات اوج ترافیک با آن روبرو می‌شویم و خودروها کمترین فاصله را با خودروی جلویی دارند.

کروز کنترل انطباقی به رانندگان یک امکان ویژه در زمینه ایمنی و راحتی می‌دهد، این سیستم معمولا با یک قابلیت پیشگیری از تصادف شدید همراه می‌شود که به شما هشدار صوتی می‌دهد و در شرایط اضطراری به طور خودکار ترمز می‌کند. بعضی از سیستم‌ها مانند مواردی که در کیا کادنزا و هیوندای جنسیس مورد استفاده قرار گرفته‌اند می‌توانند، حتی ماشین شما را به طور کامل متوقف کنند و سپس با حرکت یافتن جریان ترافیکی خودروی شما را به حرکت در بیاورند و در شرایط ترافیکی مختلف نیاز نیست آن را غیر فعال و دوباره فعال کنید.

Adaptive cruise control

 

این سیستم چگونه ما را در محدوده سرعت مناسب نگه می‌دارد؟

با توجه به این که میلیون‌ها مسافر در تابستان امسال وارد بزرگراه‌ها برای سفر به نقاط مختلف کشور می‌شوند، سیستم کروز کنترل می‌تواند به رانندگان خسته کمک کند تا در محدوده سرعت مناسب در حین رانندگی باقی بمانند. هنگامی که شما در پشت فرمان به خواب فرو می‌روید، کروز کنترل انطباقی می‌تواند تشخیص دهد که فاصله وسیله نقلیه شما با خودروی جلویی کمتر از حد مجاز است. همچنین رانندگان می‌توانند از مزایای پیشبینی تصادف با وسیله نقلیه خود برخوردار شوند، اگر راننده مقابل شما به سرعت ترمز کند، ماشین شما نیز ترمز خواهد کرد. این همچنین با زنگ هشدار همراه می‌شود و کمربندهای صندلی شما را سفت می‌کند.

سیستم‌های کروز کنترل جزئی نیز در دسترس هستند که فقط در سرعت‌های حدود 20 مایل در ساعت و بالاتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین با پرداخت هزینه‌های بالاتر می‌توانید از کروز کنترل انطباقی در مقیاس کامل استفاده کنید. سیستم‌های جزئی قیمت پایین‌تری دارند، اما برای یک سیستم کامل باید مبلغ بالایی را هزینه کنید.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : کروز کنترل, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 124 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 14:26

همانطور که گفته شده است فناوری تصویربرداری 360 درجه امکانات متعددی در اختیار راننده می گذارد، که مهم ترین آن دید دقیقی ست که از اطراف خودرو در اختیار راننده گذاشته تا از احتمالات و حوادث ممکن می تواند جلوگیری نماید. در این مقاله نیز به ادامه این مطلب و دیگر امکانات این فناوری می پردازیم. با خرید دوربین 360 درجه انواع خودرو از مجموعه اسمارت آپشن رانندگی ایمن را تجربه کنید.

360 degree shooting around the car

 

 

تصویر برداری و ادغام با نمایشگرهای گرافیکی

فناوری تصویربرداری 360 درجه Fujitsu ابزاری است که قابلیت ادغام شدن با تراشه‌های گرافیکی Fujitsu را دارد. این نرم افزار شامل این موارد می‌شود:

  • پلتفرم پردازش تصویر داخلی
  • تراشه پردازش ویدیو که تصاویر چهار دوربین را با یکدیگر ترکیب می‌کند
  • تراشه گرافیکی جدید Emerald-M MB86R13 برای خودرو که از OpenGL نیز پشتیبانی می‌کند. این تراشه برای نرم افزارهای با کیفیت گرافیکی طراحی شده و با پردازنده‌های مرکزی، کنترل کننده حافظه و مدیریت نیرو ادغام می‌شود و همچنین از فناوری تصویربرداری 360 درجه Fujitsu پشتیبانی می‌کند.

 

استفاده از پردازنده پر قدرت

MB86R13 برای بیشتر کاربردها مانند، نمایش اطلاعات، مسیریابی و نرم افزارهای چند رسانه‌ای داخل ماشین‌ها مناسب هستند. این تراشه بر اساس پردازنده 400 مگاهرتزی Cortex A9 و هسته گرافیکی قدرتمند ساخته شده که تصاویر دوبعدی و سه بعدی خیره کننده‌ای را ارائه می‌دهد. همچنین این تراشه به صورت کامل با OpenGL Es 2.0 سازگار است. ویژگی ارتقاء جزئیات آن از مقایسات پیکسلی برای بازسازی تصاویر با استفاده از رنگ‌های طبیعی و جزئیات عالی استفاده می‌کند.

MB86R13 دارای چندین قطعه دیگر مانند USB و کنترل کننده فلش نیز است. چهار پورت ثبت ویدیو و سه کنترل کننده نمایشگر می‌توانند تا پنج تصویر را در عین حال ثبت کنند. هسته ARM Neon DSP آن نیز تصاویر را ارتقاء داده و پردازش‌های صورتی و تصویری را انجام می‌دهد. این تراشه می‌تواند با استفاده از سپردن تصاویر دوبعدی به بخش کم مصرف خود بهترین تصویربرداری را با استفاده از کمترین مصرف و دسترسی به حافظه فراهم آورد.

هسته گرافیکی MB86R13 از فناوری سایه زن استفاده می‌کند تا تصاویر عمودی و بخش بخش را بهتر پردازش کند. پردازنده آن با OpenGL ES 2.0 سازگار است و ویژگی‌هایی مانند خلق تصاویر بدون نویز را فراهم می‌آورد. تراشه مذکور دارای فرمت‌های رنگی 16 و 32 بیت، بافر 32 بیتی و تصاویری است که از همنشینی RGBA، ARGB و AGBR پشتیبانی می‌کنند. معماری سایه زن دارای یک هسته دو بعدی کاربردی نیز است.

این هسته دارای واحد PixBlt نیز است که اخیرا توسط Fujitsu توسعه یافته و ویژگی‌های زیادی را از لحاظ ترکیب تصاویر، حذف نویز و فیلتر تصاویر فراهم می‌کند. حافظه DDR3 می‌تواند عملکرد مناسب گرافیکی را تضمین کند. کنترل کننده Emerald-MDDR 2/3 می‌تواند تا 1 گیگابایت از حافظه استفاده کند. معماری حافظه یکپارچه آن می‌تواند دسترسی حافظه توسط هسته پردازنده و موتور گرافیک را به دست دهد، که باعث می‌شود این تراشه عملکرد حافظه‌ای برابر با 3?2 گیگابایت در هر ثانیه را داشته باشد. همچنین می‌توان در زمان دلخواه دسترسی تراشه به هسته گرافیکی را کنترل کرد تا مدیریت نیروی بهتری در تصویربرداری صورت گیرد.

360-degree visor system in car

 

ویژگی‌های اصلی گرافیکی MB86R13

  • فناوری ضد شکستگی و حذف نویز (2×2)
  • مقیاس پذیری ساده توسط تکرار یا حذف کردن
  • ترکیب تصاویر OpenGL 2.0 و Open VG 1.1
  • پردازش موازی کننده خطوط مختلف (ROP2/ROP3)
  • فیلترینگ 3×3 به همراه Open VG 1.1
  • پشتیبانی از فیلترینگ 7×7 به همراه سایه زن

 

توسعه این فناوری در آینده

Fujitsu در نظر دارد کارآیی فناوری‌های خود را ارتقاء دهد و در عین حال قصد دارد راه حل‌های جدیدی را با استفاده از تراشه گرافیکی و همچنین نرم افزارها و سخت افزارهای پردازش تصویر به وجود آورد.

  خلاصه

فناوری تصویربرداری 360 درجه Fujitsu می‌تواند تصاویر سه بعدی خیره کننده‌ای را از اطراف خودرو در اختیار شما قرار دهد. امروزه می‌توان نرم افزارها و سخت افزارهای مورد نیاز برای این کار را با استفاده از قرار دادن ابزار مناسب در اختیار طراحان به دست آورد. سخت افزار پیشنهادی تراشه گرافیکی Emerald-M MB86R13 است که بهترین تصاویر رندر شده را به همراه فناوری تصویربرداری 360 درجه Fujitsu در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این فناوری آزادی زیادی را در اختیار طراحان سیستم قرار می‌دهد و رانندگی را راحت و ایمن می‌کند. فناوری دید 360 درجه و چند سویه مزیت‌هایی واضح را در سیستم‌های طراحی شده توسط سازندگان تجهیزات اصلی خودرو و همچنین در سیستم‌های بازاری فراهم می‌آورد.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : فناوری تصویربرداری 360 درجه خودرو, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 108 تاريخ : پنجشنبه 27 دی 1397 ساعت: 15:58

با استفاده از فناوری تصویر برداری 360 درجه راننده می‌تواند با استفاده از تنها یک تصویر دید کاملی به دست آورد و سریعا وضعیت اطراف ماشین را درک کند. همچنین راننده قادر است فضای اطراف ماشین را با استفاده از این تکنولوژی از زوایای مختلف بررسی کند، که باعث کاهش زحمت وی در چنین موقعیت‌هایی خواهد شد. تصاویر واضح و بدون هرگونه تحریف است. این فناوری با موقعیت‌های مختلف رانندگی سازگار می‌شود و راننده را قادر می‌سازد به راحتی کارهایی مانند پارک کردن، رد شدن یا دور زدن را انجام دهد.

برای مثال، در هنگام پارک کردن، راننده می‌تواند به آسانی از وضعیت جاده و همچنین ماشین‌ها و افراد اطراف باخبر شود. در هنگام دور زدن، راننده می‌تواند به راحتی اطراف ماشین را نگاه کند، تا اطمینان حاصل کند که افراد پیاده در نزدیکی ماشین نیستند. در هنگام دور زدن، راننده قادر است جلو، عقب و دو طرف ماشین خود را مشاهده کند تا بتواند به راحتی زمان مناسب دور زدن را انتخاب کند. با استفاده از این دوربین 360 درجه انواع خودرو می‌توانید رانندگی ایمن را تجربه کنید.

360 degree imaging technology

 

 

اصلاح دید با تصویر 360 درجه

در واقع، این سیستم نقطه‌های کور راننده را تا حدی از بین می‌برد که توسط فناوری‌های دو بعدی قابل تصور نیست. با عوض شدن موقعیت رانندگی، این فناوری جدید به شیوه‌ای عالی از یک زاویه دید به زاویه دید بعدی عوض می‌شود تا راننده بتواند تصویری یکپارچه را از محیط اطراف داشته باشد. چنین چیزی به رانندگان کمک می‌کند سریعا خودشان را با موقعیت جدید سازگار کنند و درک کاملی از آن داشته باشند.

یک ویژگی منحصر به فرد دیگر ارائه فضای دید کاملا پویا است که به رانندگان اجازه می‌دهد دید کاملی از اطراف ماشین را در اختیار داشته باشند. این زاویه دید به راننده اجازه می‌دهد جلو، عقب و دو طرف ماشین را مشاهده کند و همچنین ماشین را از زاویه سوم شخص نشان خواهد داد. طراحان سیستم می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند تا بهترین دید ممکن را در اختیار رانندگان قرار دهند. همچنین راننده می‌تواند از این دوربین‌های پویا استفاده کند تا دید بهینه را برای موقعیت رانندگی پیش رو برگزیند.

برای مثال، در هنگام رسیدن به پیچ سمت راست، راننده قادر است تصویر را نزدیک و پیچ را مشاهده کند. در هنگام دنده عقب رفتن، راننده می‌تواند از این فناوری استفاده کند تا فضای پشت ماشین را کاملا مشاهده کرده و در عین حال دید تمامی اطراف ماشین را در نمایشگر ببیند. دید متحرک و الگوریتم‌ها که به شیوه‌ای عالی تصاویر چهار دوربین اطراف ماشین را با یکدیگر ادغام می‌کنند دو ویژگی است که باعث جدا شدن این فناوری Fujitsu از سیستم‌های دیگر شده است.

فناوری تصویربرداری 360 درجه Fujitsu آزادی در طراحی سیستم را فراهم آورده و راحتی و ایمنی را برای رانندگان افزایش می‌دهد. اگرچه کاربرد اصلی آنها در خودرو است، این سیستم را همچنین می‌توان برای دوربین‌های نظارتی و سیستم‌های امنیتی دیگر نیز مورد استفاده قرار داد.

 

نحوه کارکرد آن

این فناوری تصاویری را از اطراف ماشین فراهم می‌آورد. دوربین‌ها در اطراف ماشین نصب می‌شوند و تصاویر ویدیویی آنها توسط فناوری تبدیل ویدیویی مجازی سه بعدی Fujitsu با یکدیگر ادغام می‌شوند. الگوریتم‌های سه بعدی پیشرفته تصاویر را به شیوه‌ای خارق العاده با یکدیگر ترکیب می‌کنند تا یک تصویر واضح و 360 درجه فرآهم آید. این سیستم دید اطراف ماشین با استفاده از پردازش ویدیویی 30 میلی ثانیه‌ای فعالیت خود را انجام می‌دهد.

به طور ویژه، تصاویر به دست آمده از چهار دوربین به پردازنده ویدیویی LSI فرستاده می‌شوند، که شامل قابلیت‌های ثبت ویدیو و دید سه بعدی است. تصاویر دوربین به یک تصویر سه بعدی تبدیل شده و بر روی یک نمایشگر مخصوص قرار می‌گیرند تا تصویر 360 درجه از اطراف ماشین به دست آید. این ویدیو سپس می‌تواند از زوایای دلخواه به نمایش درآید. تصویر سه بعدی کامل یکی از ویژگی‌هایی است که فناوری Fujitsu را از همنوعان خود جدا می‌کند.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 20:36

این فناوری تصویربرداری را می‌توان با تراشه‌های گرافیکی Fujitsu ادغام کرد که تصویری سه بعدی و چند سویه را از اطراف ماشین فراهم می‌آورد تا بتواند دید راننده، ایمنی و راحتی را ارتقاء دهد.

 

360 degree imaging technology

 

مقدمه‌ای بر فناوری تصویربرداری 360

اکنون علاقه بسیار بیشتری به دوربین‌های نصب شده در ماشین وجود دارد تا دید راننده و ایمن کردن رانندگی، بیش از پیش بهبود یابد. مطالعات به این نتیجه رسیده‌اند که دوربین‌ها بهترین روش برای افزایش دید هستند. جای تعجب نیست که دوربین‌های نصب شده بر روی ماشین به عنوان ابزار ارتقاء ایمنی رانندگی محبوبیت بسیار بیشتری را به دست آورده‌اند. شرکت Fujitsu یک فناوری تصویربرداری جدید را توسعه داده است که می‌تواند دیدی 360 درجه را از اطراف خودرو فراهم آورد.

دوربین 360 درجه انواع خودرو را می‌توانید در اسمارت آپشن پیدا کنید.

این نوآوری با عنوان فناوری تصویربرداری ویدیویی 360 درجه یا 360 WAV شناخته می‌شود. این فناوری با موقعیت‌های مختلف سازگار می‌شود و به راننده اجازه می‌دهد محیط اطراف خود را از بهترین نقطه و با بهترین زاویه دید مشاهده کند. این فناوری ایمنی رانندگی را از طریق کمک به رانندگان برای تصمیم گیری میان شرایط مختلف شامل پارک کردن، رد شدن و چرخیدن افزایش می‌دهد.

این فناوری هم اکنون در دسترس است.Fujitsu یک فناوری تصویربرداری 360 درجه را در اختیار طراحان سیستم قرار داده است تا به خوبی با تراشه‌های گرافیکی این شرکت ادغام شوند. Application Note می‌تواند این فناوری، اطلاعات، مزایا و نحوه عملکرد آن را توضیح دهد.

 

ایجاد تصویر یکپارچه

چالش‌های اصلی رانندگان در شرایط مختلف مانند پارک کردن، چرخیدن و رد شدن، آنها را وادار کرده که نیاز مبرمی به این فناوری داشته باشند. استفاده از دوربین‌های فعلی مخصوص دنده عقب، بسیار سخت است. در هنگام استفاده از فناوری‌های قبلی، هر کدام از دوربین‌ها زاویه دید متفاوتی را نشان می‌دهد. از آنجا که تصویر دائما در حال تغییر است، راننده باید سریعا قادر باشد زاویه دید مناسب را انتخاب کند.

این کار می‌تواند بسیار مشکل ساز باشد. این سیستم‌ها بر پایه فناوری‌های سنتی، چند دوربینه و دورنمایی هستند که تصاویر دوبعدی را از جلو و بغل نشان می‌دهند. تصاویر حاصل از آنها معمولا کیفیت پایینی دارند. آنها معمولا تصویر واضحی را از اطراف نشان نمی‌دهند و رانندگان ممکن است به آسانی جزئیات مهم را از دست دهند. سیستم دورنما نیازهای زیادی را برآورده نمی‌کند. نیاز به کاهش زحمت راننده در هنگام نگاه کردن به محیط اطراف.

 

 

گسترش فضای دید راننده

علاوه بر دید راننده، آینه‌های عقب و بغل و همچنین نمایشگر فضای عقب ماشین می‌توانند فضای دید را ارتقاء دهند. اگرچه این ویژگی‌ها می‌توانند برای دیدن مساحت زیادی مورد استفاده قرار گیرند، نیاز به استفاده همزمان از همه آنها می‌تواند راننده را دچار مشکلات زیادی کند. سیستم‌های دورنمایی تنها می‌توانند تصویری را از جاده و فاصله شش فوتی فراهم آورند، که استفاده از نمایشگر را الزامی می‌کند. این دوربین‌ها نمی‌توانند تمامی اطلاعات مورد نیاز رانندگان را به دست دهند و آنها را دچار مشکلات زیادی می‌کنند.

نیاز به کمک رسانی به راننده برای تشخیص زاویه دید، راستای دید و فضای اطراف در نمایشگر با استفاده از فناوری‌های قدیمی. هر کدام از دوربین‌ها زاویه دید متفاوتی دارند. از آنجا که تصاویر دائما عوض می‌شوند، راننده باید سریعا تشخیص دهد که از کدام زاویه استفاده کند. چنین چیزی باعث دشوارتر شدن بررسی تصویر و محدود کردن موقعیت‌های استفاده از این فناوری به شیوه‌ای موثر می‌شود. فناوری جدید Fujitsu می‌تواند تمامی این نیازها را برطرف کند.

Fujitsu اولین فناوری تصویربرداری دنیا را ساخته است که می‌تواند تمامی زاویه‌های دید را در محدوده ماشین نشان دهد و همچنین قادر است سریعا از یک تصویر به تصویر دیگر انتقال یابد. فناوری تصویربرداری 360 درجه Fujitsu دید و ایمنی راننده را از طریق فراهم آوردن تصویری کامل و سه بعدی از اطراف ماشین ارتقاء می‌دهد. با استفاده از این تکنولوژی راننده می‌تواند تصویری کامل و دقیق از اطراف خودرو داشته باشد.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : دوربین 360 درجه, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 106 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 17:29

کفپوش ماشین‌ها را می‌توان به صورت فرش، پلاستیک، وینیل یا حتی آلومینیم پیدا کرد. ما آنها را از لحاظ دوام، احساس آنها در زیر پا، راحتی در تمیز کردن، رنگ و غیره با همدیگر مقایسه خواهیم کرد کفپوش‌ها ساده و لبه‌دار می‌توانند باعث افزایش زرق و برق، کارایی و جذاب بودن نمای داخلی وسیله نقلیه شما شوند. آنها یکی از اولین چیزهایی هستند که مسافرین هنگام وارد شدن به ماشین‌تان به آن توجه خواهند کرد. به همین دلیل باید در انتخاب کفپوش خودرو خود به اندازه کافی دقت کنید، مخصوصا زمانی که حرف از معیارهایی مانند احساسی که به شما می‌دهند، مقاومت در مقابل لکه‌های مختلف، پوشش کلی کف ماشین و رنگ‌ها در میان است. ما این مقاله را آماده کردیم تا مواد مختلف به کار رفته در کفی سه بعدی فابریک خودروها را از این جهات با همدیگر مقایسه کنیم. شما می‌توانید اطلاعات زیادی را در مورد محصولات خاص در مقاله ما تحت عنوان “انواع کفپوش خودرو” پیدا کنید.

خواه به کفپوش ساخته شده از جنس فرش، پلاستیک، وینیل یا حتی آلومینیم تمایل داشته باشید، به احتمال بسیار زیاد می‌توانید هر کدام از آنها را در بخش کفپوش‌های مخصوص ماشین ما پیدا کنید. هر کدام از انواع آنها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند، پس هیچ انتخاب اشتباهی وجود ندارد، تنها باید به فکر بهترین انتخاب باشید که باید بر اساس نیازها و خواسته‌های خودتان تعیین شود.

Carpet Car flooring

کفپوش های فرشی

زمانی که حرف احساس تجملی در میان است، هیچ چیزی نمی‌تواند بهتر از کفپوش فرشی احساس بهتری به شما دهد. شاید به همین دلیل است که نمی‌توان چیزی غیر از فرشهایی با پرزهای بلند را برای ماشین‌های رویزرویس یا مرسدس مایباخ متصور شد. اگر می‌خواهید با کفپوش‌های ماشین خود مسافرین را تحت تاثیر قرار دهید، وگرما و لطیف بودن آنها باعث خوشحالی‌تان می‌شوند. پس به دنبال کفپوش‌هایی باشید که از فرش ساخته شده و پرزهای بلند دارند. همچنین می‌توانید کفپوش‌هایی را انتخاب کنید که علاوه بر فرش پلاستیکی خود یک لایه نرم پوش هم دارند. لایه‌های نرم پوش احساس راحتی را بیشتر کرده و همچنین می‌توانند به لطف خود فرش، صداهای زیر ماشین را کاهش دهند و تجربه‌ای آرامتر را در داخل وسیله نقلیه فراهم آورند. این نکته را در نظر بگیرید اگر به دنبال احساسی اعیانی هستید، آرام بودن داخل ماشین می‌تواند کمک زیادی کند.

plastic Car flooring

کفپوش های پلاستیکی

اگر به کفپوش‌های فرشی علاقه‌مند نیستید، به یاد داشته باشید که کفپوش‌های پلاستیکی به همراه برجستگی‌های بلند و شیارهای عمیق و موازی می‌توانند تجربه‌ای لذتبخش را به شما پیشنهاد دهند. درست مانند کفپوش‌های فرشی با پرزهای بلند، چنین برجستگی‌هایی می‌توانند برای افراد خسته بسیار عالی باشند. ذهن آدم راحتی بیشتر را با تجملی بودن یکسان می‌داند.

اکنون به جزئیات وسیله نقلیه خود دقت کنید. مثلا، آیا داشبورد یا فرمان شما مشکی بوده و احساس لطیفی دارند؟

اگر چنین است، بسیاری از مالکین این نوع ماشین‌ها احساس می‌کنند که کفپوش‌های پلاستیکی شیاردار نمای زیبایی در داخل وسیله نقلیه به وجود می‌آورند. علاوه بر این، آنهایی که ماشین‌های لوکس دهه­‌های 1980 و 1990 سوار می‌شوند که دارای روکش‌های پلاستیکی خاکستری رنگ هستند، احساس می‌کنند که کفپوش‌های مشکی پلاستیکی شیاردار باعث به وجود آمدن نمایی راه راه می‌شوند که با ماهیت ماشین‌ها همخوانی دارند.

 

مقاومت در برابر کثیفی، برف و لکه

مقاومت بالا در برابر کثیفی، برف و مایعات به معنی جلوگیری موثر در مقابل هر چیز کثیف کنننده است. هر چیزی که به کفپوش ماشین می‌خورد نباید از بین آن رد شده یا به دور و بر آن برسد. مقاومت بالا یعنی که تمیزکردن سطح کفی سه بعدی باید به سادگی و تنها توسط شلنگ آب امکان‌پذیر باشد. و حتی زمانی که کثیفی برای مدت زیادی بر روی کفپوش مانده و خشک شده است، باید با حداقل تلاش پاک شود، بدون اینکه جای آن برای همیشه بماند. اگر وقت زیادی را بر روی جاده می‌گذرانید، انتخاب یک کفپوش که با شرایط آب و هوایی آن منطقه سازگاری دارد اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. استفاده از یک کفپوش بدون مقاومت در برابر کثیفی، برف و لکه به این معنی خواهد بود که باید وقت زیادی را برای تمیز کردن آنها صرف کنید.

یا اینکه همیشه آنها را به صورت کثیف ببینید.

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : کفپوش ماشین, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 134 تاريخ : دوشنبه 17 دی 1397 ساعت: 18:33

مانیتور پشت سری با امکانات مختلفی ارائه می‌شود و در زیر به تعدادی از این امکانات اشاره خواهیم کرد.

Rear entertainment monitor

 

پخش کننده DVD

ما مجموعه بزرگی از انواع مانیتور برای صندلی عقب داریم که دارای پخش کننده DVD هستند و این مجموعه بیش از یک سوم از محصولات را تشکیل می‌دهند. بسته به طراحی مانیتور، DVD ها ممکن است از کنار یا از پایین دستگاه وارد آن شوند. مانیتورهای ما دارای پخش کننده DVD از شرکت‌های Concept، Boss، Planet Audio، Sound Storm Lab، Power Acoustik و Tview هستند. مانیتور به راحتی به DVD فابریک خودرو متصل شده و شما می‌توانید تصاویر را بر روی این مانیتور پخش کنید.

از آنجا که بسیاری از این پخش کننده‌های DVD ارزش بسیار بالایی دارند، این احتمال وجود دارد که آنها به همراه تجهیزات پیچیده دیگری که مورد بحث قرار دادیم در دسترس نباشند. نگاهی دقیق به لیست ویژگی‌های هر محصول می‌تواند جزئیات و خصوصیات زیادی را برای شما فراهم آورد.

 

جک‌های ورودی HDMI

رابط چندرسانه­‌ای با وضوح بالا (HDMI) نوعی اتصال دیجیتالی ویدیویی/صوتی بوده که از طریق کابل HDMI در دسترس است. چنین چیزی را می‌توان با اتصال به گوشی هوشمند، پخش کننده DVD قابل حمل یا دستگاه‌های دیگر فراهم آورد. برای مثال، تمامی چیزهایی که در گوشی هوشمند می‌بینید و می‌شنوید را در مانیتور خواهید دید، خواه ایمیل‌های خود را چک کنید، از رسانه‌های جمعی دیدن کنید، ویدیو تماشا کنید، به موسیقی گوش کنید یا هر چیز دیگری که در سر داشته باشید. در توصیف بعضی از محصولات از عبارت “پورت USB” یا ورودی HDMI استفاده شده است. گزینه­ HDMI ما به شما اجازه می‌دهد چنین مانیتورهایی را در جستجوی خود مشاهده کنید.

مانیتور پشت سری دارای وای فای می‌توانند به صورت بی سیم به هر گوشی هوشمند یا لپ تاپی وصل شوند تا تصاویر آنها را نشان دهند. این نوع از مانیتورها به کابل HDMI نیازی ندارند. برای مثال، محصول Concept 9 Chameleon Headrest WIFI در دو نوع، با پخش کننده یا بدون پخش کننده DVD در دسترس هستند.

 

جک هدفون

اگر می‌خواهید به شیوه معمول از هدفون استفاده کنید، در لیست محصولات ما می‌توانید به دنبال آنها بگردید. از آنجا که تقریبا دو سوم مانیتورهای ما چنین چیزی دارند، پیدا کردن آنها کار چندان سختی نخواهد بود.

 

قابلیت صفحه لمسی

اگر به دنبال راحتی صفحه لمسی هستید، تعدادی از محصولات ما چنین گزینه‌ای را در خود جای داده‌اند و از میان آنها می‌توان به Soundstream 6.5” Headrest Touchscreen Monitor و Power Acoustik 8.8” Dark Gray Headrest LCD Monitor اشاره کرد. Power Acoustik 9” Headrest Touchscreen Monitor به همراه پخش کننده DVD. این دستگاه‌های دارای صفحه لمسی راحتی بسیاری را از لحاظ کاربرد عرضه می‌کنند، در هر صورت استفاده از آنها بسیار راحت است و تمامی افراد می‌توانند بدون مشکلی با این مانیتورهای لمسی کار کنند.

 

کاورهای قابل تعویض

قابل درک است که گاهی اوقات جابجا کردن مانیتور به یک ماشین جدید ضروری است، پس ما مانیتورهایی را ارائه می‌دهیم که دارای 3 کاور قابل تعویض هستند و هر کدام رنگ متفاوتی دارند. برای سازگاری با بیشتر ماشین‌ها، رنگ‌ها به صورت سیاه، برنزه و خاکستری هستند. مجموعه ما از Sound Storm Lab، Planet Audio، BOSS و Tview و انواع مارک‌ها و برندهای معروف دیگر تشکیل شده است.

زمانی که کیفیت بالا، ظاهر عالی و نصب آسان مانیتورهای ما را در نظر می‌گیرید، هیچ دلیلی برای منتظر ماندن وجود ندارد. اما از ما نپرسید: از مشتریان قبلی ما سوال کنید که چه نظری در مورد ما دارند (و احتمالا می‌دانیم که چه پاسخی خواهند داد!).

دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : مانیتور پشت سری, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 151 تاريخ : يکشنبه 9 دی 1397 ساعت: 18:29

بهترین راه برای اضافه کردن تصاویر ویدیویی به صندلی‌های عقب ماشین

زمانی این مدل مانیتور را تنها می‌توانستیم در لیموزین‌ها پیدا کنیم و اکنون دارای اتصال وای فای و جک ورودی HDMI، صفحه لمسی، اتصال با سیستم صدای ماشین و غیره است!

مانیتورهای پشت صندلی‌های جلو زمانی بخشی از لیموزین‌های مجلل بودند و اکنون می‌توانند زندگی را برای مسافرین عقب ماشین راحت‌تر کنند. معمولا آنها را با نام مانیتور پشت سری می‌شناسیم، که تقریبا قابلیت وصل شدن به هر منبعی را دارند و ذهن افراد جوان (و پیرتر) را برای مدت زیادی مشغول نگه می‌دارند. مطمئنا رانندگی می‌تواند تجربه بسیار لذت بخش‌تری باشد، اگر مسافرین شما سرگرم باشند. این مانیتورها به راحتی به سیستم دی وی دی فابریک ماشین متصل می‌شوند و تصاویر را برای سرنشینان عقب نمایش می‌دهند.

سفارش این مانیتور به صورت کارخانه‌ای در ماشین خود می‌تواند هزینه بسیار زیادی را در بر داشته باشد، حتی اگر جزو گزینه‌های مخصوص نباشد. علاوه بر این، این مانیتورها را می‌توان در داخل جاسری‌هایی قرار داد که به صندلی ماشین متصل هستند.

Rear Seat Monitor

 

اگر خودروی شما دارای جاسری‌های قابل بیرون آوردن است، این امکان را در اختیار دارید که آنها را با جاسری‌های قابل حمل و دارای مانیتور عوض کنید. مانیتورهای ما نه تنها دارای بروزترین فناوری هستند، بلکه دارای ظاهر زیبا و جاسری‌های راحت نیز هستند که به اندازه کافی برای ادغام با تجهیزات ساخت کارخانه به خوبی ساخته شده‌اند.

به محض درآوردن جاسری‌های ماشین خود، محصولات ما به راحتی در جای خود قرار خواهند گرفت. اگرچه بیشتر مراحل سیم کشی از قبل انجام شده‌اند، اما تعدادی از اتصالات الکتریکی جزئی هنوز هم مورد نیاز خواهند بود.

در هنگام تصمیم گیری در مورد این مانیتورها، در صورت علاقه به استفاده از رسانه­‌های مختلف (مانند ورودی گوشی هوشمند، بازی‌های ویدیویی و غیره) جک‌های ورودی دوگانه گزینه مطلوبی خواهند بود. هر دوی این جک‌های ورودی می‌توانند به صورت هم زمان مورد استفاده قرار گیرند و تنها لازم است که کاربر از طریق کنترل از راه دور در میان آنها جابجا شود.

تقریبا 80% از مانیتورهای پشت سری که ما می‌فروشیم دارای ورودی دوگانه هستند و در صورت تمایل به آنها باید گزینه مربوط به این نوع از ورودی را علامت بزنید. با استفاده از گزینه‌های دیگر می‌توانید جستجوی خود را بر اساس اندازه صفحه، رنگ و بسیاری از ویژگی‌های دیگر محدودتر کنید. در ادامه این ویژگی‌ها را با هم دیگر خواهیم دید و مزایای هر کدام را توضیح خواهیم داد.

 

مانیتور با فرستنده مادون قرمز (IR) داخلی

سیگنال‌های مادون قرمز موج‌های انرژی الکترومغناطیسی هستند. مانیتورهای پشت سری به همراه فرستنده IR قادر به پخش صدا در هدفون‌های دارای مادون قرمز هستند و قابلیت اتصال بی سیم را فراهم می‌آورند. به استثنای چند دستگاه کم قیمت، تقریبا 97% محصولات ما دارای چنین گزینه‌ای هستند. یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی شما انتخاب مانیتورهایی با کنترل از راه دور و یا بدون آن است.

 

مانیتور با فرستنده FM داخلی

فرستنده FM داخلی قادر است سیگنال‌های صدا را به پخش کننده ماشین بفرستد، بنابراین صدای مانیتورها را می‌توان در سیستم پخش کننده ماشین شنید. بعد از تعیین موج FM که در منطقه شما مورد استفاده قرار می‌گیرد، مانیتور و پخش کننده ماشین خود را بر روی آن فرکانس تنظیم کنید. نزدیک به نصف محصولات ما دارای قابلیت پخش FM هستند.

 
دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption...
ما را در سایت دی وی دی فابریک - اسمارت آپشن smartoption دنبال می کنید

برچسب : مانیتور پشت سری, نویسنده : محیا یوسفی smartoption بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 2 دی 1397 ساعت: 16:04